tisdag 8 april 2008

Creds.

Anledningen till att jag sitter här och driver denna blogg stavas: Dennis. Jag vet inte hur länge han tjatat på mig om att börja blogga. Så det är inte mer än rätt att han får ett eget blogginlägg här!

Dennis och jag lärde känna varandra på Qruiser framåt slutet av år 2003. Sen dess har vi varit två divor tillsammans utan dess like. Tjatat sönder alla repliker ur favoritkomedier som "Reuter & Skoog", "Yrrol", "Hey Baberiba!" och Sissela Kyles rollfigur Mona i "Hjälp!". Ätit lyxmiddagar på restaurang "Oden" i Sandviken. (Mat är en gemensam passion för oss. Det är nämligen så att allting kretsar kring mat. Och pratar vi inte om mat så äter vi mat. Eller drömmer om mat. Sjukt egentligen...)

Divor som vi är, har vi också våra egna stora divor som vi ser upp till. Jag har Paula Koivuniemi, Dennis har Agnetha Fältskog. Och vi kan sitta och prata om dem i timmar. Det är väl det att vi identifierar oss så väl i dem. Divor som bara vill bli älskade och vara underbara. Tragiska kärleksliv och kändisskapets hårda sidor och livet bakom strålkastarna och ridåerna.

Sen är det ju jättebra också att det finns olika möjligheter i form av mobiloperatörer som gör att man ringer varandra gratis. Så det blir ju en hel del skvaller i telefon också. Har vi inte fått cancer i hjärnan av allt telefonerande när vi är 30 så är vi odödliga. Typ.

Tack Dennis för att du finns och sprider glädje med din positivitet och snällhet!

Love, Carola

2 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Tack, raring! Du är underbar! <3

Anonym sa...

Hihi vad roligt att du har börjat blogga. Ska försöka komma ihåg att kika in då och då. :)