tisdag 1 april 2008

Henri N. - 25 år på scenen

Ja, det får bli namnet på denna min blogg. Jag har efter massa massa tjat äntligen förflyttat mig till 2000-talet och skaffat mig en blogg. Wohooo! Kors i taket!
Tanken är väl att jag ska skriva här lite då och då och rapportera om min vardag. Typ. Får väl se hur det här utvecklas.

I helgen hade jag fest hemma hos mig då jag firade 25 år på scenen. Vilken fantastisk kväll! Jättemycket folk, mina nära och kära vänner, och bra musik och massa sprit. Alla verkade trivas och jag hade definitivt kul. Självklart uppträdde divan också och drog sin senaste hit till publikens jubel. Vid 0330 gick de sista gästerna och jag och min käre vän Mika, som kommit hit från Finland, däckade direkt efter det. Tack alla ni som kom och gjorde kvällen till så fantastisk!



Nu ska jag fortsätta utforska den här sidan och se hur allt fungerar...
Tills vi hörs nästa gång:
kärlek och fett!

/Henri

3 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Yes! Jag har äntligen lyckats göra dig till blogghora! ;) Puss.

trollhare sa...

Dennis tvingar mig att kommentera ;)

Välkommen till bloggvärlden! Se upp bara så du inte blir beroende som Dennis och jag ;)

Jenni Jungell sa...

I Love that you're doing this:)Maybe I should start 2, don't think I'm tech-savy enough:P